Ensimmäinen harmaa: Viime syksystä lähtien, joka kerta
lähilankakaupassa vieraillessani sivelin kaihoisasti ihanan pehmeitä, mutta samalla rouheita Kathmandu Chunky -keriä. Kun niitä keväällä myytiin roimalla alennuksella, kadotin kaiken itsehillintäni ja kannoin kotiin kassillisen.
Halusin yksinkertaisen takin, joka toisi esille langan kauniin tekstuurin (
josta tulee mieleen harmaavalas), joten turvauduin jälleen kerran hyväksi todettuun The Tailored Sweater -menetelmään. Tästä tuli kunnon kääriytymistakki. Tykkään!
Toinen harmaa: Takin alla on tavisteepaita, jonka ompelin itselleni. Kangas on Eurokankaasta, malli vanhasta puserosta. Tämmöisiä pitäisi ommella enemmänkin, vaatekaappi kaipaa kipeästi piristystä (ja harmaa se vasta onkin piristävä väri!).
Kolmas harmaa: Villasukat taannoin vaihtopaketista saadusta Mokkasukasta. Kivat ja tarpeelliset.