Olin yksi niistä onnekkaista nopeista (paikat taisivat mennä alle viidessä minuutissa), jotka pääsivät viettämään neuleretriittiviikonloppua Päivölään. Hyvää seuraa, notkuva herkkupöytä, villaa, lankaa, naurua, kyseenalaista huumoria ja finnhitsejä. Parhautta.
Oli lankaa. Paljon lankaa.
Rukkejakin oli aika monta.
Etsi kuvasta etualan sähkörukin kehrääjä.
Sääkin suosi.
Viikonlopun aikana kehräsin kaksisäikeiseksi langaksi kaksi letillistä All Spun Upin böffisilkkiä. Eräs toveri tosin vannoi nähneensä blogissa jo aiemmin ihan samannäköistä käsinkehrättyä lankaa, mutta eihän se nyt voi pitää paikkaansa. Mitään en tunnusta!